در عصر اتوماسیون صنعتی و در حالی که ما در اواسط چهارمین انقلاب صنعتی هستیم که به طور گسترده با نام صنعت 4.0 شناخته می شود ، تهیه منابع اتوماسیون از منابع معتبر بسیار مهم است.

 

با افزایش نرخ پذیرش فناوری در صنعت و سرعت سریع انقلاب صنعتی ، در هر صنعتی ، خواه یک شرکت بزرگ شرکتی یا یک سازمان MSME ، شما همیشه باید تأمین کنندگان معتبر ، چند محصول و چند مارک را در خود داشته باشید. پایگاه داده برای برآوردن نیازهای به موقع نیازهای اتوماسیون شما. آن هم با قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش سریع و م effectiveثر. ما فن آوری های ADS مشتاق هستیم که برای همه نیازهای اتوماسیون شما به منبع مورد اعتماد شما تبدیل شویم.

 

ADS Technologies یک شرکت MSME با گواهینامه ISO9000: 2015 است. به عنوان تامین کننده محصولات اتوماسیون ، ما همچنین اتوماسیون را در عملیات تجاری خود نیز اتخاذ کرده ایم. ما یک راه حل کامل ERP داخلی داریم تا عملیات تجاری خود را شفاف و به روز نگه داریم. با کمک یک راه حل ERP ، ما قادر به پاسخگویی سریع به مشتریان برای ارائه به موقع محصولات مورد نیاز خود هستیم.

 

کل فرهنگ سازمانی ما به صورت حرفه ای مدیریت می شود. ما یک تیم 15 نفره به علاوه 7 نفر از افراد متخصص فنی داریم که از خدمات فروش و خدمات پس از فروش پشتیبانی می کنند.

 

ما بر توزیع طیف گسترده ای از محصولات اتوماسیون صنعتی مانند سنسورها ، مبدل ها ، رانندگان و کنترل کننده ها ، تضمین تحویل به موقع ، با قیمت رقابتی و خدمات سریع و موثر متمرکز شده ایم. تیم اختصاصی ما همیشه آماده پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان در مورد فروش یا خدمات است. ما به لطف شبکه قوی و رو به رشد شرکای خود بهترین راه حل را ارائه می دهیم.

 

ما یک توزیع کننده و تأمین کننده مجاز برای مارک های اتوماسیون معتبر زیر هستیم:

1. Kuebler Automation India Pvt Ltd (Encoders/Counters/Slip rings)

2. Leuze Electronics (I) Pvt Ltd (سنسورهای فوتوالکتریک/کلیدهای القایی ، پرده های نور ایمنی ، سیستم های شناسایی و بینایی)

3. Spohn & Burkhardt (جوی استیک/صندلی های اصلی/ایستگاه های کنترل)

4. Mennekes (شاخه ها و سوئیچ های صنعتی)

5. IC-Bauer (موتورها/موتورهای دنده ای/دنده های صنعتی)

6. Tecsis (کرنش سنج/بارگذاری سلول ها)

7. TR Electronics (رمزگذار)

8) Tele Radio GmbH (کنترل از راه دور رادیویی/فرستنده ببر/گیرنده)

 

بخش صنعت که به آن خدمت می کنیم

ما محصولات خود را به بسیاری از مشتریان معتبر در بخشهای مختلف صنعت عرضه کرده ایم. بخشهای عمده متمرکز در پایگاه مشتری ما به شرح زیر است:

آ. کارخانه های فولادی

ب صنایع سیمان

ج بخش خودرو

د شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی

ه صنایع غذایی

f سازندگان ماشین آلات و

g تولید کنندگان MSME با اتوماسیون کارخانه

 

نقاط قوت ما در دسته بندی محصولات:

 

تعویض سنسورها



در این بخش ، ما راه حل های حسگر موجود در انبار داریم که یک شیء را بصورت الکترونیکی ، اولتراسونیک یا استقرایی و با خروجی سیگنال سوئیچینگ قوی تشخیص می دهد. مشتریان ما می توانند از طیف وسیعی از اصول عملکرد متناسب با نیازهای خود و همچنین انواع گزینه های طراحی موجود از مارک های معتبر در این بخش ها را انتخاب کنند.

 

موتورها

ما انواع مختلفی از موتورهای صنعتی را برای کاربردهای صنعتی مختلف در بخش های مختلف صنعت داریم.

 

موتورهای ناهمزمان

اگر به دنبال ساخت و ساز قوی هستید ، ما موتورهای سه فاز ناهمزمان داریم که در برابر اضافه بار مکانیکی و الکتریکی مقاوم هستند. اینها عملکرد محکم ، عملکرد بالا و عمر طولانی را ارائه می دهند. موتورهای ما می توانند در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند ماشین آلات ، پمپ ها ، تسمه نقاله و غیره استفاده شوند.

 

موتورهای سنکرون

برای مشتریانی که به دنبال موتورهای کم مصرف هستند ، این موتورها جزو کارآمدترین موتورها هستند و برای استفاده در مناطق پر مصرف ایده آل هستند. آنها دارای چگالی قدرت بسیار بالایی هستند. این خواص به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی کمک می کند. اینها بیشتر در برنامه های درون شناسی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

موتورهای محافظت شده از انفجار

در محیط های کثیف و کارخانه هایی مانند سیمان و صنایع شیمیایی ، موتورهای محافظت شده از انفجار ما بهترین راه حل هستند. موتورهای محافظت شده از انفجار در مواقعی که ممکن است جو و گرد و غبار ایجاد شوند ، نیروهایی را تأمین می کنند. این موتورها به طور گسترده ای در برابر انفجار محافظت می شوند.

 

جوی استیک

جوی استیک های صنعتی دستگاه های کنترل بی نظیری برای کارکرد دقیق ماشین آلات در هر اندازه هستند. برخی از سوئیچ هایی استفاده می کنند که مخصوص هر جهت ممکن است و با ورودی مستقیم فعال می شوند. در انواع دیگر جوی استیک ها ، سیگنال خروجی به طور مداوم با انحراف اهرم متفاوت است. ما طیف گسترده ای از جوی استیک های صنعتی داریم. جوی استیک های صنعتی ما از مواد و اجزای با کیفیت بالا ساخته شده اند ، بنابراین از آنها عمر طولانی مدت و بدون دردسر دریافت خواهید کرد.

 

ایستگاه های کنترل

انواع ایستگاه های کنترل مناسب برای کاربردها و مکان های مختلف در سبد محصولات ما وجود دارد. ایستگاه های کنترل مناسب برای کابین های کوچک و صندلی های تاشو اختیاری نیز در دسترس هستند. عناصر کنترل و همچنین tدستگاههای الکترونیکی با نسخه plug-and-play کاملاً برای نصب مستقیم با کابین هستند. با این حال ، کنسول های جانبی با شکل استاندارد مستطیل ، دارای یک کنسول صاف و شیب دار که فضای فوق العاده ای را برای موقعیت یابی مطلوب منحصراً برای کنترل عناصر و همچنین نصب ماژول های الکترونیکی و میله های ترمینال پوشش داده و می دهد.

 

رمزگذارها

رمزگذارهای صنعتی یک فناوری رایج در بخش صنعتی است. رمزگذارها به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند ، اما همیشه برای تشخیص سرعت و جهت حرکت در یک شکل یا شکل دیگر. این یک فرایند حیاتی است که انواع برنامه های مختلف حرکت را قادر می سازد. ما با انواع مختلف رمزگذار زیر روبرو هستیم.

- رمزگذارهای افزایشی

- رمزگذار مطلق

- رمزگذارهای مینیاتوری

 

ADS Technologies یک فروشنده ثبت شده با شرکت های صنعتی پیشرو در هند است:



توزیع کننده و تامین کننده مجاز

APL Apollo Steels Limited؛ بهارات فورج ؛ نفت بهارات؛ سیمان بیرلا؛ شاسی بوش ؛ CEAT Limited؛ Cipla Limited؛ Force Motors Limited؛ فورد موتورز ؛ ساختمان هندوستان؛ ITC Ltd؛ Jindal Steel Limited؛ لاستیک MRF ؛ پپسیکو ؛ صنایع اتکایی ؛ SAMEER (تحت وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات) ؛ چاپ و استخراج امنیت هند محدود (SPMCIL) ؛ SKF ؛ Strides Pharma؛ سوریا روشنی؛ قدرت تاتا ؛ پروژه های تاتا محدود؛ فولاد تاتا ؛ و سیمان Ultratech.

 

سبد محصولات گسترده و متنوع ما شامل موارد زیر است:

 

رمزگذارها

رمزگذارهای مینیاتوری

رمزگذارهای افزایشی

رمزگذارهای مطلق

شیب سنج ها

حلقه های لغزش

 

مبدل ها

مبدل های نیرو

بارگذاری سلول ها

اندازه گیری نیروی هیدرولیک

 

ابزارهای اندازه گیری

ابزار اندازه گیری فشار

دماسنج ها

فرستنده های فشار

کلیدهای فشار

مهر و موم دیافراگم

مکانیسم بخش

 

سنسورها

سوئیچ های شناور مغناطیسی

سنسور سطح

سطح سنج ، مدل BNA

شناور برای شاخص های سطح دور زدن

گیج گیج

سنسورهای فشار غوطه ور

سوئیچ سطح Opto

 

راه حل های اندازه گیری

تجزیه و تحلیل باتری

تسترهای نصب و راه اندازی

دستگاه های تست عایق

گیره متر

ابزار HVAC/IAQ

فاصله سنج های لیزری

ابزارهای با کیفیت

 

راه حل های اتصال

دوشاخه و پریزهای صنعتی

ظروف پذیرایی

دوشاخه و اتصالات

ترکیبات پذیرایی

SCHUKO® و نوع پایه

دوشاخه و پریزهای مخصوص

دستگاه ها و لوازم جانبی خاص

 

راه حل های کنترل

ایستگاه های کنترل

پدال های پا

جوی استیک

سوئیچ ها

دستگیره ها

 

راه حل های قدرت

موتورهای دنده ای

واحد دنده صنعتی

موتورها

درایو لوازم الکترونیکی

محرک های بهره وری انرژی

 

سیستم کنترل بازخورد

سیستم های بازخورد موتور

راه حل های شناسایی

دستگاه های اندازه گیری گرد و غبار

سنسورهای فاصله

سنسورهای اولتراسونیک

کلیدهای ایمنی

 

چرا فناوری های ADS

ADS Technologies یک شرکت هندی است که به برندهای بین المللی خدمات می دهد و انواع راه حل های اتوماسیون را پوشش می دهد. مستقر در پونا ، ماهاراشترا ، پایگاه مشتریان ما در سراسر هند گسترده است و تعداد کمی مشتری در خاورمیانه نیز دارد. رویکرد حرفه ای ما در برخورد با مشتریان اتوماسيون صنعتي اصفهان

 ، تیم فنی و پشتیبانی مشتری ما ، و پاسخ سریع ما به سوالات مشتری ، محرک های کلیدی موفقیت ما هستند. اعضای تیم ما در ADS Technologies در ارائه بهترین راه حل های فناوری در زمینه محصولات اتوماسیون به خوبی آموزش دیده اند. اعضای تیم ما دارای فرهنگ داخلی برای همکاری و رویکرد عملی در هنگام برخورد با سوابق مختلف مشتریان هستند.

 

به غیر از فروش محصولات ، ما یک تیم فنی اختصاصی در دفتر پشتیبان داریم تا خدمات پشتیبانی را به مشتریان از راه دور نیز ارائه دهد.

Comments