DVP28SV11T2 plc

 فناوری ABBs PixelPaint عملکرد محیطی را بهبود می بخشد ، اجازه می دهد تا طراحی های سفارشی خودرو انجام شود.



فناوری PixelPaint ABB

فرانکفورت ، 9 ژوئن 2021 - جایزه 2021 "نوآوری و کارآفرینی در رباتیک و اتوماسیون" (IERA) به فناوری PixelPaint ABB تعلق می گیرد. دو ربات با دقت بالا ، نقاشی اتومبیل را سریعتر ، پایدارتر و انعطاف پذیرتر می کنند - به تولیدکنندگان کمک می کند تا به طور موثر به خواسته های فردی پاسخ دهند. طرح های دو رنگ و سفارشی در یک پاس اعمال می شود. این فناوری پاشش بیش از حد به محیط زیست را از بین می برد.


Rob Ambrose ، رئیس هیئت داوران می گوید: "هیئت داوران خوشحال هستند که از فناوری ABB's PixelPaint با هفدهمین جایزه IERA قدردانی می کنند." "راه حل ابتکاری برای اتوماتیک اتومبیل 

پی ال سی دلتا DVP28SV11T2

 انعطاف پذیری و سفارشی سازی بیشتری را با کاهش رنگ هدر رفته برای رفاه محیط ترکیب می کند."


در گذشته 20 تا 30 درصد رنگ به دلیل غبار پاشی هدر می رفت. در مقابل ، سر جوهر افشان PixelPaint 100 درصد رنگ را به سطح خودرو می زند - این باعث بهبود تأثیرات محیطی می شود. این فناوری همچنین به طور قابل توجهی باعث افزایش کارایی در اتومبیل می شود. پیش از این ، استفاده از یک طرح دو رنگ یا سفارشی plc یک کار طولانی و طولانی بود. وسیله نقلیه باید دو بار از طریق خط نقاشی عبور داده شود. با استفاده از این فناوری جدید ، سرعت  سروو موتورa2 رنگ آمیزی سفارشی 50 درصد افزایش یافت. PixelPaint همچنین روند نقاب زدن و ماسک زدایی از هر ماشین را از بین می برد و به کاهش گلوگاه کمک می کند.


"در بازار تولید خودرو با رقابت شدید امروز ، تولیدکنندگان وسایل نقلیه به راه حلهایی نیاز دارند که بتواند ضمن ارائه رنگ با کیفیت بالا ، از جمله گزینه های منحصر به فرد برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای طرح های غیر استاندارد و سفارشی ، انعطاف پذیری ، کارآیی و رقابت را در هزینه های خود بهبود بخشد ، "گفت Joerg Reger ، مدیر عامل ABB Robotics Auto OEM Business Line.




میلتون گوری ، رئیس IFR گفت: "من ABB را به خاطر برنده شدن جایزه IERA 2021 در برابر رقابت شدید تبریک می گویم." "چهار نامزد نهایی ، همه داستان موفقیت یک محصول ابتکاری در رباتیک و اتوماسیون را ارائه داده اند که نیازهای تولیدکنندگان امروزی را با درجه بالایی از کاربرپسندی ترکیب می کند."


INFAIMON مستقر در بارسلونا InPicker خود را ارائه داد - یک سیستم جهانی انتخاب و مکان برای کاربردهای صنعتی. صنایع Micropsi مستقر در برلین با نرم افزار MIRAI - یک سیستم کنترل مبتنی بر هوش مصنوعی که ربات های صنعتی را قادر می سازد تا با واریانس hmi تولید مقابله کنند - شرکت کردند. ربات های صنعتی موبایل از اودنس در دانمارک MiR250 ، یک ربات موبایل کاربرپسند را ارائه می دهد که گردش کار در مواد را برای صنایع مختلف بهینه می کند.


جایزه IERA دستاوردهای نوآوران با ارزش خلق ایده ها و کارآفرینانی سروو موتورa2 را که این ایده ها را به محصولات کلاس جهانی هدایت می کنند برجسته و از آنها تجلیل می کند. انجمن رباتیک و اتوماسیون IEEE (IEEE / RAS) و IFR به طور مشترک از این جایزه حمایت مالی می کنند - و این تصمیم خود را برای ارتقا stronger همکاری بیشتر بین علم و صنعت در زمینه رباتیک تأکید می کنند.

Comments